Původně plánované zasedání Řídícího výboru projektu MAP II bylo nahrazeno z důvodu opatřením, která vláda ČR vydala v návaznosti na vyhlášení nouzového stavu a zákazu pořádání hromadných akcí v souvislosti s pandemií Covid-19, vzdálenou komunikací a elektronickým hlasováním (viz Jednací řád Řídícího výboru projektu MAP II).
- Pozvánka
- Podkladové materiály budou zaslány členům Řídícího výboru elektronickou poštou s termínem pro zaslání případných návrhů, připomínek či dotazů, které realizační tým zpracuje a zašle jejich vypořádání do 25. 11. 2020.
- Zahájení hlasování: 26. 11. 2020
- Ukončení hlasování: 4. 12. 2020
Za platný hlasovací lístek je považován takový, který je řádně vyplněn, podepsán a odeslán do stanoveného termínu. Elektronické hlasování je platné, pokud se v termínu určeném pro vyjádření k návrhu zašle alespoň polovina všech členů Řídícího výboru. Z elektronického hlasování bude vyhotoven zápis.